2015. június 21., vasárnap

4. Welcome koktél

Sziasztok!
Köszönöm a megjegyzéseket, most is számítok rátok. Jó olvasást a 4. részhez!
Puszi pá ❤

Mire haza értünk a strandról beesteledett. A nyári időszámítás miatt még nem volt sötét, pedig már nyolc óra is elmúlt. Az autó begördült a felhajtóra. Faith kiszállt én meg követtem, viszont mikor kimásztam a járműből nagyot nyújtóztam. A szüleim és Marcus is kivonszolták magukat a kocsiból, majd elindultak a házba.
- Haza kísérem Faithet! - kiáltottam nekik, majd az említett lány felé fordultam. - Mehetünk?
- Persze. - bólintott. Végig mellette haladtam, mert nem tudtam, hogy hol lakik. Több percig haladtunk egymás mellett csendben, amit én nem bírtam ki. Meg kellett szólalnom.
- Miért nem hagy békén Justin? - szökött fel belőlem a kérdés.
- Tudod, veled ellentétben őt senki se szokta pofon vágni, se szembe köpni. - utalt az első napomra. - Főleg nem anyázni.
- Nem is anyáztam! - háborodtam fel.
- Anyád biztos meglepődött, hogy egy gyerek helyett egy majmot szült. - idézte fel mondatomat, amit Bieberhez vágtam.
- Ez nem ér fel egy anyázással! - szólaltam fel az érdekében.
- Jayde te nem ismered Justint. Az anyja négy éve meghalt, azóta ilyen. Ő nem tehet arról, hogy egy egoista, hímsoviniszta vadállat lett. - mondta. Meghalt az anyja és én őt szidtam? Istenem...
- Attól még viselkedhetne normálisan. - fújtam ki a benntartott levegőt.
- Neked kéne normálisan viselkedni! - akadt ki. Félénk természete ellenére tud kiabálni. - Fogadd el, hogy ő ilyen!
- Neked meg mi bajod? - lepődtem meg és megálltam a járda közepén. Faith nagyot sóhajtott és lesütötte a szemét, de még a fejét is lehajtotta és a cipőjét bámulta. Láttam, hogy szeme bekönnyesedett. - Én szeretem Justint.
Ajkaim elváltak egymástól. Nagy meglepetésként ért vallomása.
- Hogy tudsz szeretni egy ilyen embert? - kérdeztem. - Láttam ahogyan a földre lök téged, majd leköp és röhögve ott hagy.
- Vonzó ember, nem tehetek róla. Ezért is fáj, hogy veled van elfoglalva. - folytatta, de kicsit se sajnáltam meg, sőt inkább szánalmasnak tartottam.
- Idióta vagy! - mondtam ki őszintén.
- Hagyj békén!
- Jó! - kiáltottam.
- Jó! - ordította válaszként. Hátat fordítottam és az otthonom felé sétáltam. Mégis hogy lehet ennyire hülye? Ha Justin velem is ilyen durva lenne nem éreznék iránta semmit és mindent kamatostul visszaadnék. Nem hagynám annyiban. Nagyot csalódtam Faithben, de ha ennyire vak, hogy nem veszi észre, hogy Bieber csak szórakozik vele akkor szenvedjen! Tanuljon csak a hibáiból! Nagyon kiakadtam, nem is akarok haza menni. Az alsó ajkam belső felét harapdáltam, miközben valami jó szórakozási lehetőségen gondolkoztam. A háttérből hangos zene csapott fel, ami felkeltette az érdeklődésemet. A hangot követve elindultam, majd egy kisebb diszkószerűségnél lyukadtam ki. Bementem az ajtón és utamat egyből a pulthoz vezéreltem.
- Valami ütőset légyszi'! - adtam ki a kérésemet a pultosnak. Bólintott, majd neki állt valamit kutyulni. Egy Welcome koktélt tolt elém. A szívószált a számba tettem és inni kezdtem. Ettől az egytől kiütődtem, de még két felest is magamba burítottam. Kissé támolyogva haladtam ki a járdára. Az alkohol eléggé megszédített, nem maradtak ép gondolataim se tetteim. Cikkcakkban lépkedtem a járdán azt hiszem hazafelé, de nem biztos. Hol is vagyok? Farmernadrágom zsebéből elővettem a mobilomat és megálltam a járdán. Nem tudtam egy helyben megállni, eléggé ''billegális'' voltam. Telefonom kiesett a kezemből, de mire utána hajolhattam volna egy váratlanul jött autó áttaposott rajta, de lefékezett. Még mindig imbolyogtam, ami megmosolyogtatta az autóból kiszálló Jaxont.
- Kit látnak szemeim? - állt meg előttem én meg megkapaszkodtam benne. Borzasztóan szédültem.
- Aranyos az egyszarvúd. - válaszoltam, mikor kiszúrtam a világító sörényű állatot. Úgy nézett rám, mintha a hátsóülésen nem is lenne semmi, pedig ott van. Vattacukor illata van.
- Mennyit és mit ittál? - nevetett fel.
- Valamilyen 'velkém' vagy 'velkám' koktélt. - próbáltam kimondani az italom nevét.
- Ugye tudod, hogy abba drogot szoktak keverni, azért olyan ütős? - tette kezeit a felkarjaimra, hogy ne dölöngéljek jobbra-balra.
- Nyihaha! - kommunikáltam a kocsiban ülő egyszarvúval. Ismét nagyokat röhögött rajtam, majd megfogta a csuklómat és az anyós ülésre ültetett. Bepattant a kormány mögé, majd beindította a járművet és elhajtott. Csak ment és ment míg én azon gondolkoztam, hogy az üveg miért átlátszó? Miért nem lehet lila? Két kérdésemre nem kaptam választ, viszont Jaxon lefékezett. Végignéztem ahogyan kiszáll az autóból, majd kinyitja nekem az ajtót. Az ő segítségével a szó szoros értelmében kimásztam a járműből. Ferde vonalon haladva a bejárati ajtóhoz mentem, majd miután Jaxon kinyitotta beléptem. Ismét megtámasztottam magam rajta és így keveredtünk a nappaliba, ahol a tévé szólt és csak ez adott fényt.
- Hát ez? - vett észre Justin.
- Ki az az ''ez''? - értetlenkedtem, miközben elengedtem Jaxont, de nem tudtam megtartani magam, ezért Justin karjaiba estem. - Hú de jó illatod van. - hajoltam a nyakához, amit szagolni kezdtem. Az említett része felülete felforrósodott.
- Ennek mi baja? - kérdezősködött tovább Bieber.
- Welcome koktélt ivott. - válaszolt Jaxon. - Csinálj vele valamit, én már nem bírom a hülyeségeit! - hagyott ott minket.
- Csináljunk valamit? - nézett a szemembe perverzen Justin.
- Én most leülök. - jelentettem ki és helyet foglaltam a parkettán. Kuncogva csatlakozott és leült mellém. Hátamat a kanapénak döntöttem
- Justin.
- Igen? - kérdezte.
- Kiszívhatom a nyakad? - fordultam felé. Az alkohol beszélt belőlem teljes mértékben.
- Gyere. - nevetett fel. Nagy nehezen az ölébe ültem és a nyakához hajoltam. Keresni kezdtem a leggyengébb pontot, amit a füle alatt úgy öt centire találtam meg. Ajkaimat a kijelőlt pontra tapasztottam és szívni kezdtem. Sokáig bírta hang nélkül, de eljutott arra a pontra, hogy felszisszent a fájdalomtól.
- Még nem végeztem. - mosolyogtam a nyakába, majd visszatértem a már vörös folthoz. Egyre erősebben szívtam, majd Bieber a fenekembe markolt. Válaszként a fülébe kuncogtam, majd megnéztem a lilává alakult foltot, amit most szívtam. Lemásztam Justinról, majd elfeküdtem a padlón, kifújtam a benntartott levegőt és elaludtam.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jóóóóó! *-* siess a kövivel!! :3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon jo siess a kövivel😍😍❤

    VálaszTörlés
  3. Helló, mikor azt írtam az előző részhez hogy ez volt a kedvenc részem hát most tévedtem mert ez :P nekem tetszik az írás módod és remélem hamar lesz rész *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Örülök, hogy tetszik a blogom. Szerintem egy halom rész elnyerheti a tetszésedet a véleményem alapján. (én egoista :D )

      Törlés
  4. Nagyon jó lett. Siess a következővel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen❤a kedvedért már most kiteszem az új részt❤

      Törlés