2015. június 27., szombat

8. Bor és activity

Sziasztok!
Nem szeretném szaporítani a szót, ezért is kívánok jó olvasást.
Puszi pá ❤

Hosszú percig bámultuk egymást, de nekem kezdett elegem lenni belőle. Idegesítő személy. Kirántottam kezeimet szorításából és arrébb toltam. Hullafáradt voltam, de még messze van az este. Le akartam sétálni a lépcsőn, de szerintem még Amber itt van. Mindegy. Akkor is lelépkedtem a lépcsőn a nappaliba, ahol meggyőződtem róla, hogy Amber már lelépett. Hála Istennek!
- Miattad lécelt le. - szólalt meg Jaxon.
- Jól tette. - válaszoltam, ő meg felnevetett.
- Nem akarsz valamit csinálni? - kérdezte.
- Unatkozok, úgy hogy bármi jöhet. - néztem rá.
- Van vörös borunk és activitynk. - mosolygott.
- Az jó. - mondtam, majd leültem a kanapéra. Jaxon felrohant az említett játékért, majd kezében a játék dobozával tért vissza, amit letett az üvegasztalra. Ezután a konyhába ment be, ahol megbontotta a bort és kiöntötte két pohárba. Nem tudom még mit csinált, de kicsit sokáig elvolt a konyhában. Remélem nem csempészett bele semmit. Jajj, már megint idióta vagyok. Pont Jaxon akarna leitatni?

*Justin*

Jayde leballagott a nappaliba, de én nem követtem. Menjen csak a saját, kurva feje után. Bementem a szobámba, ahol bekapcsoltam T-Wayne Nasty Freestyle című dalát. Imádom a néger rapet. Elfeküdtem az ágyamon és próbáltam lazulni, de Jayde és Jaxon folyamatos nevetése nagyon idegesített. Mi a faszomon lehet ennyit nevetni? Gyerekes mind a kettő. Telefonom csörögni kezdett. A zenét nem halkítottam le, így vettem fel.
- Mi van? - kérdeztem feszülten. Ma valahogyan sehogy se jön össze a pihenés.
- Üdv Bizzle! - szólt bele George.
- Mit akarsz? - sziszegtem.
- Az egyik ringyódat sikerült kimentened, de a másikat elhoztuk. - célzott Faithre. - Mennyit adnál érte?
- Semennyit. - válaszoltam.
- Ennyire fontos neked? - nevetett irónikusan.
- Semmit se ér. - mondtam.
- Akkor a másikat miért léptetted le? - fogott meg kérdésével.
- Mi közöd van hozzá? - táncolt az idegeimen.
- A nagy Bizzlenek csak nem tervei vannak egy lánnyal? - tettetett meglepődöttséget.
- Jó vicc. Haha. - áradt belőlem a szarkazmus.
- Még találkozni fogunk. Ne feledd a számlát törleszteni kell. - tette le. Az agyamra megy az állandó zaklatásával. Esküszöm le kéne lőnöm a picsába. Szebb lenne az életem, az biztos. Hajamba túrva hallottam, ahogyan Jaxon és Jayde feltrappol az emeletre. A két eszetlen. Jaydedel is csinálnom kell valamit. Nem lehet örökre velünk. Megbaszom aztán kidobom az utcára. Ennyi. Ismét hangosan nevettek.
- Nem lehetne halkabban?! - kiáltottam át. Egy ideig csend lett. Letettem a mobilom az íróasztalra, majd visszafeküdtem az ágyamra. Újra röhögni kezdtek, ami engem végleg kiakasztott.
- A faszomat belétek! - gondoltam magamban. Felálltam az ágyról és sebes léptekkel elhagytam a szobámat. Szemrebbenés nélkül nyitottam be Jaxonhoz.
- Mi a fasz?! - fagytam le. Az ágyon Jayde és Jaxon hempergett fehérneműben. Ezért nevettek?! Dühösen rángattam mellém Jaydet, míg Jaxon teljesen ártatlan arccal nézett.
- Kibaszott büszke lehetsz magadra! - vágtam hozzá. Jayde csuklóját szorongattam, majd kihúztam a szobából át az enyémbe. Valójában azért voltam kiakadva, hogy Jayde részegen előbb megadná magát Jaxonnak, mint nekem, pedig én vagyok a jobb.
- Engedj már el! - szólalt meg, miután becsaptam az ajtót.
- Meg se szólalj, ribanc! - túrtam hajamba ismét.
- Jajj már Justin egyszer én is szórakozhatok! - nyávogott.
- Fogd már be! - üvöltöttem rá.
- Mi a franc bajod van?! - kiabált vissza. Szúrós szemekkel néztem rá. Hihetetlen, hogy részegen is elszánt.
- Az nem rád tartozik! - válaszoltam.
- A nagy Justin Bieber kikészül egy lánytól? - vágott gúnyos mosolyt.
- Egyáltalán nem készülök ki tőled! - fordultam felé. - Fogd már fel, hogy te egy utolsó kurva vagy.
- Egy olyan kurva, akit megkóstolnál, de ez a kurva nem megy bele, mert neki nem kellesz. - lépett elém nagy, megmagyarázó szemekkel.
- Ha rajtam múlna egy hétig nem tudnál járni. - suttogtam közelsége miatt. Szóra nyitotta száját, de teljesen más dolog jött ki rajta. Lerókázta a cipőmet.

20 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Siess a következővel

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nagy :D imádom a blogod :3 gyorsan hozzd a folytatást *.*❤

    VálaszTörlés
  3. Helló, nagyon jó lett imádom <3 és Jaxon-nal mit csinálhattak ketten.. Hamar kövit *-*
    És most úgy jó a fülszöveg :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Örülök, hogy tetszett és igen, lecseréltem a fülszöveget. :)

      Törlés
  4. Szia drága!♥ Bocsáss meg, hogy az előzőhöz nem tudtam komizni, csak írtam oda is egy regényt és nem küldte el:0 Kétszer is próbáltam szóval most laptoppról írok:$ Nagyon nagyon tetszik !♥ Hamar hozd a kövit mert már alig bírok várni *-*♥ Imádom a blogodat♥ Egy kérdés: Justin belefog szeretni Jaydebe vagy csak sexre kell neki?:c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Betti!
      Nem gond, hogy nem kommenteltél, bár ide megtetted. Nagyon örülök, hogy szereted a blogom és köszönöm a pozitív visszajelzést. A kérdésre pedig nem válaszolnék, majd úgyis kiderül. ;)

      Törlés
  5. Hello most talaltam ra a vlogra es imadom remelem lesz hamar kovi*-*

    VálaszTörlés